Positief

kaboompics.com_Closeup of the woman's hand wearing beautiful rings

Foto: kaboompics.com

Hoewel het niet altijd gaat zoals ik het zou willen, hoewel ik soms mijn plannen moet aanpassen, hoewel het niet altijd een grote roze wolken wereld is, kies ik voor het gelukkig zijn. Ik kies voor het positief denken.

Ik geloof dat ik er toch kom. Misschien moet ik een andere, langere, weg bewandelen, misschien is het wel omweg, maar het gaat lukken. Het mag wel anders zijn dan ik het bedacht heb. Het mag ook op een andere tijd gebeuren, maar gebeuren gaat het wel. Daar geloof ik gewoon in.

Mijn keuze gaat naar positieve gedachten, naar geluk, naar lachen door de tranen heen, naar het geloof dat het, hoe dan ook, goed komt.

2 gedachtes over “Positief

Geef een reactie

